ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ 

Ви можете замовити товар за телефоном, електронною поштою, або за допомогою кошика. Ви можете уточнити ціну та наявність товару у менеджера за телефоном.

 

ДОСТАВКА по Києву та Київській області:

  • Доставка замовлень по Києву вартістю до 9999 грн - 100 грн(до під'їзду)
  • Доставка замовлень по Києву вартістю понад 10000 грн - Безкоштовно (до під'їзду)
  • Доставка замовлень по Київській області - 20 грн/км від КПП м. Київ(в один бік)
  • Занесення кондиціонера у квартиру 100грн.


ДОСТАВКА по Україні:


ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

  • Уважно огляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність та правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії на вигляд доставленого Вам товару Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару продавцем.
  • Якщо товар Вас повністю влаштовує (колір, форма, характеристики) Ви підписуєте витратну накладну (документ, що підтверджує покупку в нашому магазині).
  • Готівка за товар здійснюється в місці доставки (тільки в національній валюті - гривні). Після оплати кур'єр віддає Вам товарний чек та гарантійний талон.
  • Гарантійний талон заповнюється після оплати та підписання супровідних документів.

Для гарантійного та післягарантійного обслуговування звертайтесь до авторизованого сервісного центру (див. список у гарантійному талоні).

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Згідно із законодавством України Ви можете зробити повернення товару в таких випадках:

  • Товар несправний (Стаття 8.)
  • Товар несправний і товар був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову через незалежні від споживача причини.
  • Товар несправний і товар використовувався і є одним із фактів: 
    сервіс-центр взагалі не може усунути дефект, сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів.
    після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
  • Товар не сподобався (Стаття 9.) - товар був у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися, по телефону не розмовляли, фотокамерою не робили фотознімків, і т.д.) причому з дня придбання пройшло не більше 14 днів не рахуючи дня покупки.


Для повернення товару потрібно надати:

  1. Товар з повним набором комплектуючих (виріб, аксесуари, пульт дистанційного керування, кабелі та ін. комплектуючі згідно з Комплектом поставки). Товар та комплектуючі повинні бути упаковані у пакети, мішки, захисну плівку тощо. і мати такий же товарний вигляд, як і при покупці.
  2. Упаковка без пошкоджень, амортизаційні матеріали упаковки (пінопласт, картон, гофрований папір, губка тощо), кріпильні матеріали упаковки (скріпки, кліпси, закрутки, клямки, зав'язки тощо)
  3. Інструкція користувача
  4. Товарний чек
  5. Гарантійний талон
  6. Акт технічного стану товару, виписаний сервісним центром.

Якщо вимог щодо повернення товару дотримано, продавець повертає покупцеві суму грошей, сплачену за товар при покупці без урахування вартості доставки.